Mocht je onverhoopt niet aanwezig kunnen zijn voor een behandeling, dan verplaatsen we het moment of annuleren we deze. Bij een annulering of no-show binnen 24 uur voor de afspraak worden de kosten in rekening gebracht.
Voor onze boeken geldt het terugbetaal- en retourneringsbeleid en dit duurt veertien dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds de aankoop van jouw product, dan kunnen wij deze niet terugbetalen.
Om voor een retour in aanmerking te komen moet jouw item ongebruikt en in dezelfde conditie waarin je het hebt verkregen zijn. Wanneer het boek zichtbare sporen van gebruik heeft dan storten we het aankoopbedrag niet terug.
Om jouw retour te accepteren hebben we een bewijs van aankoop nodig zoals een factuur of bonnetje.
Zodra we het item retour ontvangen, dan checken wij deze en daarna sturen we een e-mail ter bevestiging van de ontvangst. We geven hier ook in aan of de retour geaccepteerd is. Neem bij twijfel van tevoren contact met ons op via hello@bloomingdaisy.nl. Zodra de retour geaccepteerd is en je de mail ontvangt, dan wordt het aankoopbedrag aan je terugbetaald op het door jou gebruikte rekeningnummer
Op je terugbetaling aan het wachten?
Check goed of het bedrag is teruggestort. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan het zijn dat er wat werkdagen nodig zijn om het betaalde bedrag op je rekening te storneren.
Mocht je langer dan 5 werkdagen moeten wachten op het bedrag na de ontvangst van de bevestigingsmail, neem dan even contact op via hello@bloomingdaisy.nl.
Mocht de bestelling bij ontvangst onverhoopt beschadigd zijn, dan sturen wij je een nieuw exemplaar toe. Neem in dit geval contact op via hello@bloomingdaisy.nl en stuur een berichtje met foto’s van de beschadiging.
Je kunt jouw product terugsturen naar de Doornstraat 321, 2584 AN in Den Haag t.a.v. Blooming Daisy
Je betaalt zelf de verzendkosten (briefpakket).